sobota, 5 lutego 2011

Miss_Monik.

Metamorfozę zrobiłam wcześniej, lecz jej nie opublikowałam. Wiem, że teraz zmieniłaś wygląd.

Twarz przed:Skromnie, naturalnie. Ładne fryzura. Elementy twarzy podobają mi się, z wyjątkiem nosa.
Nie ma co się rozpisywać, szkoda tylko, że nie ma jakiegoś delikatnego makijażu. 7,5/10.

Twarz po:Już wiem, dlaczego Twoja lalka nie miała makijażu. Nie masz kosmetyków, szkoda. Miałaś jedynie tusz do rzęs. Pomalowałam nim dolne rzęsy. Górne zostawiłam takie, jakie były. Zmieniłam fryzurę i jej kolor.

Strój przed:Kolorystycznie pasuje, lecz niestety nie zmienia to faktu, że jest tutaj pusto. Rajstopy za ciemne. Nie lubię tych butów. Sukienka może być. 5/10.

Stój po:Masz mało ubrań. Oczywiste było to, że użyję tych rajstop. Pod bluzką moro znajduje się inna koszulka. Do tego spódniczka, zwykła, prosta i buty. Czarne, klasycznie szpilki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz