czwartek, 10 lutego 2011

Dropssek.

Twarz przed:Oooooł. Pierwsza myśl: "oo, świnka!". W całej Twojej twarzy podoba mi się JEDYNIE makijaż oczu i nos. Nic więcej. Nie będę się rozpisywać, nie ma sensu. Moja ocena: 2 (za makijaż)/10.

Twarz po:Nie potrafiłam nic wykombinować z racji tego, że nie podobały mi się elementy twarzy. A szczególnie usta! Makijaż miał być delikatny, nie wiem, czy mi się udał, oceń sama. Gdyby nie usta, myślę, że byłoby całkiem ładnie.

Strój przed: Znowu: ooooł. Wszystko razem do siebie nie pasuje, lecz gdyby buty czy marynarka były by w innym zestawie... Powinnaś odświeżyć wygląd swojej lalce i bardziej dopasować do siebie ubrania.
1 (za marynarkę)/10.

Strój po:
Łaa, podoba mi się. Serio. Jestem z siebie dumna. Najpierw założyłam sukienkę, która w Twojej szafie znajduje się, jako pierwsza. Później następną z krótkimi rękawkami, by nie miała odkrytych ramion. Na koniec kolorowa, zwiewna koszulka, jako część sukienki i buty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz