niedziela, 30 stycznia 2011

Kama2520.

Twarz przed:

Nie podobają mi się usta. Śmiesznie wyglądają :). Sam makijaż jest wykonany poprawnie. Fryzurę lubię. Do twarzy Ci w niej. 6,5/10.

Twarz po:
Nigdy wcześniej nie używałam tej fryzury. A szkoda, bo jest całkiem sympatyczna. Tym razem zdecydowałam się na czerwień. Z racji tego, że żadne cienie nie pasowały mi kolorystycznie, postawiłam na klasykę- biel i czerń. Całość urozmaica czerwona szminka i kolczyki. Teraz przyglądając się Twojej lalce, zauważyłam, że zapomniałam opuścić brwi. Pieprzyk zostawiłam tam, gdzie był :).

Strój przed:
Wyglądasz jak jakaś wróżka. Nie podoba mi się. Skrzydła są tandetne, nie uważasz? Buty nie pasują kolorystycznie, a peruka nie wygląda naturalnie. Nie przepadam za tego typu sukienkami, wolę luźniejsze, więc w tej sprawie również jestem na nie. Cóż- 0/10.

Strój po:
Moja wyobraźnia jest bardzo bujna :D. Buty zostały stworzone z dwóch par, myślę, że domyślisz się z jakich, gdy przejrzysz szafę. Nigdy wcześniej nie widziałam tej sukienki. Jest naprawdę ładna. Pod spód czarna koszulka, a na wierzch "kamizelka". Do tego pasek, by ładnie się wszystko komponowało. Na głowę beret (jakiś wojskowy, chyba :D) i czerwony kapelusz. Myślę, że o niczym nie zapomniałam. Co o tym sądzisz? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz