środa, 19 stycznia 2011

a.n.k.a.xDD

Twarz przed: Szczerze mówiąc (nie miej mi tego za złe): wystraszyłam się. Mówię: NIE! sztucznym rzęsom i tak ogromnej ilości błyszczyka na ustach. Włosy są ładne, jednak ich barwa nie pasuje do koloru brwi. Z dodatków wybrałaś kolczyka oraz kokardę. Według mnie, nie jest to dobry wybór. Nie podoba mi się również makijaż oczu. Strasznie obrysowałaś je czarną kredką. 2/10 (z czego te dwa punkty są tylko za elementy twarzy, nic więcej mnie pozytywnie nie zaskoczyło)
Twarz po: Zaraz na wstępie informuję wszystkich, że nie potrafię malować pudrem. Pierwsza rzecz, jaką zmieniłam to fryzura, jak i jej kolor, by ładnie komponował się z brwiami. Chciałam zrobić taką a'la Marilyn Monroe. Odnoszę wrażenie, że krzywo pomalowałam prawe oko. Nie, no... Co do ust, musnęłam je na środku błyszczykiem, by ładnie wyglądały.

Strój przed: O, ja Cię, ale tutaj czerwono -.-'. W oczy najbardziej rzuciły mi się buty, które tutaj nie pasują. Chyba, że dobierałaś je, patrząc na kolor włosów. Nie lubię tej torebki. Natomiast podoba mi się tunika. Pasowały by jakieś rajtuzy. Radziłabym zmienić torebkę i buty. Ewentualnie buty mogłyby zostać, gdybyś założyła swojej medoll jakiś naszyjnik, w kolorach butów, oczywiście. 2/10.

Strój po: Po obejrzeniu ubrań, znajdujących się w Twojej szafie, wiem, dlaczego Twoja lalka jest ubrana tak, a nie inaczej. Nic w niej praktycznie nie masz. Radzę Ci, zainwestuj w jakieś ładne ciuchy. W Starbaazarze na pewno znajdziesz coś dla siebie. Mrau, kocham tą marynarkę.
Pod nią dałam sukienkę, dwa paski i spódnicę, którą uwielbiam. Żeby nie było pusto: rajtuzy. Potargane, rzecz jasna. Co do butów, te pasują praktycznie do każdego zestawu ubrań. Tutaj spisują się rewelacyjnie.

PS: Metamorfozę robiłam wczoraj, więc mogłaś już zmienić swoją lalkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz