piątek, 14 stycznia 2011

Diament417.




Twarz przed: no, po pierwsze to te włosy, jak dla mnie, są za wysoko. Podobają mi się elementy twarzy, oprócz brwi. Włosy ogólnie też nie są złe. Ładnych kolorów użyłaś do malowania powiek, jednak sposób, w jaki je pomalowałaś niczym nie zachwyca. Co więcej: nie pomalowałaś ich równo i powyjeżdżałaś. 4/10.


Twarz po: Zauważyłam, że zmienili stare fryzury, więc oczywiście musiałam użyć, którejś z nich. W makijażu starałam się użyć wszystkich dostępnych mi cieni do powiek. Podoba mi się.


Strój przed: Ładna jest marynarka. Spodnie nie zachwycają, a buty po prostu- nie pasują.
Brakuje mi jakiegoś-tam dodatku. 2/10.

Strój po: Masz tak mało ubrań, że nie potrafiłam nic stworzyć. Nie podoba mi się ten strój, jednak nic innego nie przychodziło mi do głowy. Myślę, że chociaż kolorystycznie pasuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz