środa, 19 stycznia 2011

MissAsia4

Twarz przed: To boli. Jak można używać tych sztucznych rzęs? A jakby tego było mało, to jeszcze ten naszyjnik. Nie lubię tej fryzury, ale niech już będzie. W tym przypadku znowu barwa brwi nie pasuje do koloru włosów. Lubię te oczy. Kolczyk mi nie przeszkadza.
2/10.
Twarz po: Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Wystarczy zmienić kolor brwi na ciemniejszy i jest okej. Trzy pieprzyki porozrzucałam po jej ciele. Kolczyka zostawiłam, jednak zmieniłam jego położenie. Ta fryzura jest wspaniała, nieprawdaż? I pasuje do tych warkoczyków. Przyozdobiłam je kokardką. Szkoda, że nie masz kosmetyków.
Strój przed: Ale tu różowo..., yy. Nie podoba mi się. Te rurki, legginsy, czy cokolwiek to jest nie pasują tutaj. Przydałaby się spódniczka i rajtuzy. I jakaś bransoletka, zamiast tego naszyjnika! 3/10.
Strój po: Plan był taki: mwahaha, teraz zrobię ją na ostro. Wszystko byłoby dobrze, gdyby ten naszyjnik można było zdjąć! Pod kurtką znajdują się dwie koszulki. A pod spodniami: legginsy czarne. Na koniec dodatki: pasek, bransoletka. No i oczywiście szare trampki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz