czwartek, 23 grudnia 2010

Swetowa.

Twarz przed:



Oczy nawet ładnie pomalowane, mimo tego, że lewe jest krzywo. Sama lepiej nie umiem, dopiero się uczę.
Opaska nie pasuje. Brzydki nos. Usta i oczy mi się podobają. Brwi mogą być. Pasowały by Ci bardziej jasne włosy.












Twarz po:

Do malowania oczu użyłam wszystkich dostępnych mi cieni. Na dole obrysowałam czarną kredką i dopiero teraz zauważyłam, że lewe oko jest mocniej obrysowane!
Z dodatków wybrałam jedynie opaskę, która pasuje do makijażu. Nie lubię przepychu.
Zmieniłam troszeczkę ustawienie ust i nosa.
No i oczywiście zmieniłam fryzurę, jak i jej kolor.
W blondzie Ci do twarzy ; )).










Strój przed:

Yyy, no, ten tego. Nie podoba mi się sukienka. Buty i rajty są ołkej. Szkoda, że nie masz dodatków żadnych, bo choć jeden by się przydał. Pusto tutaj trochę i wieje nudą.
















Strój po:


Uwielbiam tą kurtkę (?). Dodałam spódniczkę i sukienkę, którą zrobiłam, jako bluzkę. Do tego legginsy. Można jeszcze dodać czarne rajty.
Jako dodatek wybrałam torebkę. Buty pasują kolorystycznie.

Od razu ciekawiej, prawda?

2 komentarze:

  1. wiesz co ja to swetowa..
    skoro sama lepiej nie umiesz malować po co się wtrącasz .. a mi się ta sukienka podoba.. jak ci się nie podoba moja twarz to trudno, ale spójrz na siebie ty to dopiero brzydka jesteś .. ogólnie nie podoba mi się metamorfoza !. ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja mariankas. Moim zdaniem Swetowa , została ładnie wystylizowana i fajnie wygląda :).

    OdpowiedzUsuń