piątek, 24 grudnia 2010

Mariankas.

Twarz przed:



Jest to najdziwniejsza twarz, jaką do tej pory widziałam. Nie obraź się. Nie podoba mi się nos i włosy, reszta jest ołkej. Włosy może się są złe, ale masz je za wysoko. Poza tym lepiej wyglądały by w jaśniejszym kolorze.
Oczy są lekko pomalowane, nie narzekam, mogą być.
Usta mają ładny kolor.













Twarz po:

Rude jest piękne, aczkolwiek nie zawsze : ).
Oczy pomalowałam w stonowanych kolorach. Usta na różowo. Włosy zrobiłam krótkie. Przesunęłam tego uroczego piega. Dodałam kolczyki, nie wiem, czy pasują, ale było bardzo pusto.















Strój przed:

Nie podoba mi się pasek, a buty nie pasują kolorystycznie.
Koszulka i spódnica mogą zostać, ale proponowałabym dodać jakieś dodatki. I może jakiś płaszczyk czy kurtkę, bądź szalik albo naszyjnik.















Strój po:

Sukienka, jakiś pasek z szafy, do tego marynarka (przepiękna marynarka), uroczy szalik, oczywiście rajty i zwykłe szpilki, które chyba dostaje się na początku- to wszystko wystarczy, by stworzyć przepiękny strój!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz