niedziela, 28 listopada 2010

MissLady2836


Przed: Przepraszam za moją pierwszą myśl, gdy ją zobaczyłam, ale ten róż mnie przeraża!
Mogłaś słabiej ją pomalować nim, noo.
Nie ma się co rozpisywać, ocena jest prosta: 0/10, ale przecież każdy ma inny gust, ja to rozumiem.

Po: No, widzisz, jak ładnie? :).
Błyszczykiem pomalowałam TYLKO środek ust.
Efekt mnie zadowolił. Ładnie Ci tak! ^^.


Przed: O, Boziu.. Dlaczego?!
Kozaki, legginsy, sweterek- mówię NIE!
Koszulka, spodenki- no, mogą być.
Mam takie pytanie...: Czy Ty uważasz, że ten zestaw ubrań do siebie pasuje, no, heloł?!
2/10.

Po: Musiałam użyć tej "kurtki" czy co to jest.
Myślę, że ta spódniczka, pasek i koszulka to ładne połączenie. Trampki w kolorze podobnym do kurtki ładnie wyglądają. Oprócz paska, nie dałam żadnych dodatków. Dobrze jest tak, jak jest, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz