niedziela, 28 listopada 2010

Madiee16

Przed: hm, masz kosmetyki, ale co do makijażu to pomalowałaś lalkę tylko tuszem do rzęs.
Fryzura ładna. Oczy, usta, nos, brwi- również.
3/10. Bo tak zbyt prosto, jak dla mnie.

Po: Nie przepadam za różowym, ale jako, że miałaś tylko taki kolor cieniu do powiek, to postanowiłam, że właśnie tak ją zrobię. Na różowo.
Fryzurę dałam Ci taką rzadziej spotykaną, ale jakże ładną. Zrobiłam z Ciebie blondynkę :).
Zmieniłam ustawienie elementów twarzy, trochę popodnosiłam, trochę poopuszczałam. Na koniec dodałam różową opaskę i.. jestem zadowolona z efektu, a Ty?


Przed: Nudno. Nie podobają mi się te legginsy, czy co to było, nie pamiętam, bo metamorfozę robiłam wczoraj, a jakoś nie umiałam się zabrać za jej wrzucenie tutaj. Wracając do tematu to te kozaczki są zbyt banalne :). Ten szary "sweterek" może i jest ładny, ale według mnie- nie ma w nim nic ciekawego. 2/10. Takie jest moje zdanie.

Po: Chciałam, żeby było elegancko. Nie wiem, czy mi się udało, oceń sama. Biała koszula idealne komponuje się z tą spódniczką i paskiem.
A gdy zobaczyłam te buty wiedziałam, że muszę je użyć. Dlatego musiałam strasznie kombinować, by ładnie się zgrywały z ubiorem. Zazwyczaj robiłam stylizacje bez torebek, jednak bez nich tak pusto niekiedy jest, więc dodałam ją.


:), no, to zapraszam do zgłaszania się.
Przypominam, że nie zgłaszacie się do oceny, a do metamorfozy. Oceniam je przy okazji.
Przy zgłaszaniu się możesz jednak dodać, że nie życzysz sobie oceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz