niedziela, 26 grudnia 2010

Mejo2.

Yhm, nie wiem, czy Ci się spodoba Twarz...


Twarz przed:

Ładne oczy wybrałaś, lecz nie podoba mi się sposób w jakie je pomalowałaś. Nie maluje ich się aż do łuku brwiowego, lecz niżej. No, chyba, że chciałaś być oryginalna.
Usta mi się podobają, jedynie nos mi nie pasuje, bo brwi są ołkej. Włosy ładne, kolor również. Radziłabym poprzesuwać trochę elementy twarzy. Usta i nos lekko w górę. Kolczyki tutaj nie pasują, o nie.











Twarz po:
Zacznę od tego, że mi się podoba! Mwahaha, dowartościowuję swoje zdolności.
Oczy pomalowałam na różowo, bodajże użyłam dwóch odcieni. A na dole na czarno. Szkoda, że nie miałaś innych kolorów cieni.
Poprzestawiałam elementy twarzy. Usta pokryłam szminką.
W kolorze włosów postawiłam na brąz, ładny brąz. Osobiście wolę krótkie włosy, więc takie ustawiłam.
Dodałam naszyjnik. We włosach chciałam umieścić kwiatek, jednak nie za bardzo byłam zadowolona z efektu. Ułożyłam go na naszyjniku. Jestem z siebie dumna.









Ubiór przed:

Postawiłaś na fiolet. I powiem Ci, że nie jest źle, gdyby nie buty i torebka. Nie pasują mi tutaj kolorystycznie. Buty powinny być czarne, torebka zaś powinna mieć choć trochę fioletowego koloru.
Dodałabym również jakąś bransoletkę.















Ubiór po:

No, masz mało ubrań. Chyba, że masz je tak dobrze ukryte, że nie potrafiłam ich znaleźć. Cóż.
Chciałam stworzyć komplet z tą spódnicą. Z bluzek pasowała mi jedynie ta. Nakrycia na nią żadnego nie znalazłam, a przydałoby się coś na ramiona.
Do tego buty. Miałaś dwie pary różowych, które kolorystycznie chyba pasowały, jednak ich wzór mi się nie podobał. Wybrałam brązowe (?).
I torebka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz