poniedziałek, 8 listopada 2010

MissZizu.

Skoro nikt nie przestrzega punktu w regulaminie, w którym prosiłam
o to, by osoba zgłaszająca się miała minimum 5 kosmetyków, to postanowiłam go sobie darować.
Niech Wam będzie, że nie trzeba mieć 5. Ale musi być przynajmniej 1.
Inaczej nie zrobię metamorfozy. :)

Co to twarzy... hm, masz ładną, ale coś te usta mnie nie przekonywują. Za twarz "przed" dałabym Ci 7/10. "Po" 8/10.
Nie miałam się zbytnio czym popisać, skoro masz tak strasznie mało kosmetyków (tusz, kredka do brwi oraz morski cień do powiek).






Ubiór: No, ładnie, ładnie. Świetne połączenie bluzki ze spódnicą.
"Przed": 9/10. "Po": 9/10.

Koniecznie chciałam użyć tych rajstop. Miało być modnie i wygodnie. Uważam, że mi się udało. Ale lepiej oceń sama.




To wszystko. Czekam na kolejne zgłoszenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz